5 juni 2014

Älskade teststickare!

Nu har KAL-en varit igång i 5 dagar och det går framåt! 117 projekt är igång på Ravelry och det startas nya hela tiden. Idag fick jag se den första färdiga koftan! Det är så himla kul!

Jag ska dessutom passa på att tacka mina fantastiska teststickare Linda Wollin, Marita Gårdh, Anna Lindgren, Kristine Eder, Helen Olsson, Maria Fässberg Norrhall, Anette L och Helen (Hugomamma). Stort tack!

Om ni är intresserade av att teststicka åt mig i framtiden så får ni gärna gå med i min Facebookgrupp där jag kommer att publicera alla nyheter.

Ha det så bra och ha en härlig långhelg!



2 kommentarer:

Hugomamma sa...

Jag bara hoppas att du fortsätter gruppen på ravelry, då jag inte finns på facebook. Tack för chansen att teststicka. Jag har fortfarande inte hittat rätt knappar. Trevlig helg till dig med.

Maritas Maskor sa...

Tack själv Maria!
Det är alltid lika kul att få sticka dina mönster. De är så tekniskt uttänkta och vackra!
Jag finns heller inte på Facebook, jag väljer bort det känner jag, så jag hoppas också att du även kommer att lägga ut nyheter om teststickningar på Insta och Ravelry, så att vi inte missar nåt roligt :)