18 januari 2011

Berceau, nu på svenska!


Jag har nu, med vissa svårigheter, lyckats översätta Berceau mönstret till svenska. Eftersom jag nästan bara använder mönster på engelska så blir det jättesvårt att uttrycka sig på svenska. Jag vet väl inte vad SSK heter på svenska! Men nu blev det som det blev och det har mer blivit en förklaring av vad man gör. Engelsk terminologi är sååå mycket enklare! Om ni inte har Ravelrykonto så kan ni antingen skaffa det eller maila mig på pysselochknap(snabel-a)gmail.com.

Ikväll blir det lite Tisdagsfest med våra svenska kollegor som är här och jobbar denna veckan. Det innebär vin, Norges nationalrätt Pizza (sallad för mig..) och snack och snacks.

3 kommentarer:

Malin sa...

oj bad snygga!!! får lite "berså" känsla över dessa!!!!!!

LivM sa...

Skikkelig flotte votter du har strikket! Nydelige farger!

Efwa - Medea sa...

Superfina vantar. Antar att du använde ssk på svenska också för, som sagt, det finns inget motsvarande i Sverige.