14 januari 2011

Fredag igen!

Jag är fortfarande överväldigad av den respons jag har fått på mitt Berceau mönster både här oc hpå Ravelry. Tack!

Denna veckan har bara sprungit iväg och nu är det redan helg. Jag har hunnit med att ta tag i saker som har tyngt mitt bröst länge! Hade det inte varit för att jag har min underbara hjälpsamma familj där hemma så hade jag inte klarat detta!

Jag känner mig flera kilo lättare... och det kanske jag har blivit också. Jag jobbar hårt på mitt nysårslöfte men eftersom jag inte har någon våg här så vet jag varken start vikt eller vad jag väger nu så jag får gå på hur jag känner mig och redan nu, två veckor senare, mår jag kanon!

Jobbet går också bra. Jag har haft mycket att göra och jag har fått använda hjärnan lite. När man konstruerar så bör man ju använda hjärnan men ibland blir det lite enformigt och man blir lite radiostyrd oc hkör på hur man har löst problem tidigare istället för att tänka till själv.

Men nu är det fredag!

1 kommentar:

Mia stickar sa...

Oj här har jag missat flera inlägg! Vad fin den estniska sjalen är oh dina vantar kan jag tänka mig att mågna kommer att sticka, jag har så svårt att ta itu ned det som är mönsterstickat, men kanske en dag, de är verkkligen frestande!