4 januari 2011

Paket!

Tack för alla kommentarer på mitt mönster och tack alla er som lagt till det som favorit på Ravelry! Så många! Det vågade jag aldrig hoppas på!

Jag har dessutom fått två fina paket! De landade egentligen i min brevlåda här i Norge då jag var hemma i Sverige. Det första paketet var ytterligare ett finfint hemlisbytespaket! Tvärslå har verkligen överaskat mig varje gång och jag är jätte tacksam!


Det innehöll 2 nystan Sublime (underbar baby cashmere, merino silk i perfekta färger!) Jag fick även en härva 2-trådig Ängtorps finull "från svenska finullsfår". Supermjukt! Jag fick också bambustrumpstickor och en allt för stor chokladask för mina nyårslöften...men mörk choklad är ju lite ok... Tack snälla för alla fian paket du har skickat mig! Jag kommer att sakna detta :).

Jag fick dammsuga alla garnerna efter som posten här i Norge tydligen hade gjort sönder hela påsen. De kallade det "kontrollerad" men så oaktsamma tror jag inte att de är när de kontrollerar.

Nästa paket kom från Tomten! Eller närmare bestämt från Sanna! Detta paket är helt otroligt! Jag skickade några stackars stickmarkörer till henne och hon tackar mig med detta paket!



Det innehöll ett julkort, ett brev, två polkargriskäppar (den ena har tyvär gått sönder i posten), ett mönster på en sjal och slutligen en härva lacegarn från Handpainted yarns! Precis när jag kommit på att jag inte har någon grön sjal! Tack snälla Sanna! Detta var verkligen för mycket!

Tack snälla!

3 kommentarer:

Tvärslå sa...

Skönt att höra att det kommit fram men menar du att posten har sönder paketet och kollar inuti fast det står vad det är i ?
Trist som skrutt att du ska behöva städa presenterna.
Skickade även med några knappar, var de borta ? :(
Hoppas iaf du har användning för garnerna, det har varit kul att skicka till dej :)
Lev väl

Unknown sa...

så flott!

Sanna sa...

Gud vad skönt att paketet kommit fram. Jag började bli orolig att tomten kanske inte hittade till Norge.
Och det var inte alls för mycket det känns bara kul att få göra någon glad tillbaka.

Kram på dig.