21 januari 2011

Vet ni va?

-Idag är det fredag! Bästa dan på hela veckan! Iallafall efter kl 16. Men idag målar vi utanför kanterna. Idag spejsar vi till det. Freestylar lite. Idag kör vi INGA räkor! Kors i taket tänker ni, men så är det!

Idag blir det Fish Tacos. Normalt sett är ju tacos lördags käk men imorgon har vi planer som involverar kungskrabba och räkor så vi får spara på räkorna tills imorgon. (Sambon fyller år så då får han välja mat). Fish tacos fick jag smak på i somras på Venice beach i Kalifornien där man kunde köpa en taco för $1. Så himla gott! Sen hann vi inte mer än komma hem till sverige och till Santa Marias tacodisk innan vi hittade deras nylanserade Fish taco kryddmix.

PROVA!

Bild lånad från http://2fishrecipes.com/
Och glöm för allt i världen min utlottning! Jag tänkte dra igång den på söndag. Jag har lite att ordna först.

Ha en härlig Fredag!

3 kommentarer:

Helena sa...

Ja varför inte fisk och taco, hm låter spännande. Ha en trevlig helg och spännande med tävling.

Mia stickar sa...

Det där lät mycke spännande! Vad har man för sorts fisk i?

Samtal från min trädgård sa...

Måste bara tacka för mönstret till vantarna, super super!
Trevlig blogg du har och, kommer att återvända.