23 januari 2011

Utlottning!


Som jag lovade tidigare ska jag ha en utlottning för att fira mina över 500 Ravelryhjärtan på mina Berceau-vantar!

Det som står på spel är ett garn-kit till ett par Berceau-vantar som innehåller
  • Mönster till Berceauvantarna på svenska och engelska
  • 100g naturfärgat garn
  • 50g grönt garn
  • En stickpåse i lin med Berceau applikationer i filt
  • Stickmarkörer
Det som gäller för att vara med på utlottningen är som vanligt. 1 lott för kommentar här nedan, 1 lott för länkning från din blogg, 1 lott om du blir följare (eller om du redan är det). Använd gärna bilden ovan om du länkar!

Ni har fram till lördagen den 29/1 kl 15 på er!

LYCKA TILL!

EDIT: Ni som anmäler er som Anonyma, SNÄLLA skriv med er mailadress! Jag har flera anmälda nu som INTE skrivit upp mailadress. Jag kan inte dra en vinnare som tex heter "Anna"....

179 kommentarer:

Ulrika Skogstad sa...

Hej!Vore hysteriskt kul att vinna detta garnkit!Som en dröm som går i uppfyllelse.
Kram Ulrika Skogstad

Emmy sa...

Jag vill vinna dina jättefina vantar!
Länkar från min blogg, och har varit följare av din blogg sedan jag hittade hit för första gången :)

Anonym sa...

Du herlige votter. Jeg liker mønstrene dine veldig godt. Jeg vil gjerne være med på trekning om den flotte posen.

lise sa...

Så klart jeg vil være med! 2 lodd.

Linn sa...

Hej:) vilket lyxkit du plockat ihop! Självklart vill jag vara med fullt ut med alla 3 lotterna. Men länkningen från bloggen får jag ta när jag kommer hem från jobbet, för just nu sitter jag på internet över telefonen.

Om jag nu, mot all förmodan skulle vinna ditt paket, så skulle jag nog börja stortjuta av glädje! nu önskar jag mig själv lycka till och en härlig dag till dig! Kram Linn

Margita sa...

Grattis vilken vinst jag vill vara med 2 lotter om jag lyckas att bli följare

Birkus sa...

Så spennende. Dette må jeg bare være med på for disse vottene er bare super fine.
Jeg har blogget om utlodningen i min blogg, er følger og kommentere her. :-)
Følger spent med!

Anna-Maria sa...

Jag tar gärna 2 lotter (1 för kommentar + 1 för att jag är följare)

De är jättefina!

strikkegal sa...

Så flotte vottene er, jeg er gjerne med på trekning av et helt kit :) Det blir visst tre lodd på meg, for jeg har reklamert også :)

miastick sa...

Grattis till alla Ravelry-hjärtan! Vad kul! Jag är gärna med och tävlar, och lägger en länk på min blogg. Dessutom är jag följare sen gammalt via google reader.
Så tre lotter, tack :)

emli sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen och är en följare av din blogg.

Förstår att vantarna har fått många hjärtan på Ravelry - de är kanonfina!

H / Emelie

emli (a) posthem punkt se

Jenny sa...

Jag vill gärna vinna det underbara vant-kitet!
Hälsningar/Jenny

Eva sa...

Så super snygga vantar,dessa har jag totalt missat på ravelry.
Klart jag vill vara med på din utlottning,länkar gör jag oxå

Heidi sa...

Jag ställer upp i tävlingen med tre röster! De är superfina, dina vantar! Klart att man vill vinna sticksettet till dem!

Anta sa...

Självklart att jag vill vara med på din super fina utlottning, vilka härliga vinster och grattis till framgången på Ravelry. Jag tar gärna 3 lotter.

Maria sa...

Jag fick ett mail från Ingrid också:

hej !
jag skulle gärna vilja vara med i din fina tävling, men jag kan inte skriva "där jag borde" för antivirusprg. stoppar,,,,inte säker sida säger det, chansar att sända detta mail i stället, hoppas att det inte gör något!

Underbart fina saker du gör,fantastiskt duktig,detta tycker jag påminner om S.L. porslin berså, ja det fantastiska setet du lottar ut !

Grattis till alla uppskattningar , det är du väl värd !!
Lycka till i fortsatt skapande!

Många hälsningar
Ingrid G

Tvärslå sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning.
Skriver kommentar + är följare sedan du var min Hemlis 7 kompis :)

Monica sa...

Grattis till alla Ravelry-hjärtan! Jag deltar gärna i din fina utlottning. Monica

monicabergstrom@hotmail.com

Tittei sa...

Gratulerer med alle hjertene. Det er vel fortjent, med de utrolig fine vottene!
Håper du har flere ideer som blir mønster, for både disse og Vargavinter er utrolig flotte. Stå på!

maje76 sa...

Vinnerlykke har jeg sjelden, men prøve må vi:-)
Posen ble jo bare kjempelekker og med det nydelige innholdet så regner jeg med at det blir mange kommentarer. Og det fortjener du, for vottene er nydelige.
Blir to lodd på meg:-)

Call design sa...

Alla hjärtan till dig för att du är så duktig på att designa olika projekt.
Dina virkade vantar har jag inte börjat på än, håller på att kolla vad jag har för garn i mitt lager. Sedan skall det virkelivirkas!

Nu hoppas jag på att vinna i ditt lotteri, då vinsten är något som jag gärna vill vinna.

Låt oss följare hoppas att det blir många fler härliga inlägg från dig!

Jag är med i lotteriet med tre lotter!

Många goa hälsningar

Drutten sa...

Åh, dina vantar är ju superfina! Den här utlottningen vill jag inte missa! Länkar på min blogg.

Maj-Len sa...

Oj så fina priser du lottar ut!
Jag deltar med 1 lott.

mlaymark@gmail.com

dessi9 sa...

Vilket fint lotteri. Jag gillar verkligen mönstret, färgerna, garnet - ja allt. Jag länkar och vill gärna bli följare.

Sunna sa...

detta vill jag absolut inte missa

Majstess sa...

Hej! Vantarna är verkligen jättefina!! Självklart vill jag vara med i lotteriet och länkar gör jag med!!

fante sa...

En lott till mig :-)

Syfrullan sa...

Oj, vilka fina vantar! Självklart vill jag vara med i din utlottning!

Anonym sa...

Jag skulle jättegärna vilja vinna detta, så det här blir första tävlingen jag visar upp i min blogg... allt för dubbla lotter! ;)

Unknown sa...

Hej!
Jag har ganska nyligen hittat till din blogg - gillar dina Berceau vantar jättemycket. Vill gärna vara med i utlottningen med en (1) lott.
Tack!

Tina sa...

Hej. Dina vantar är så fina och jag är gärna med i din utlottning. Länkat och klart och nu är jag följare till din blogg också.

Retrobaby sa...

Jeg krysser fingrene - vil gjerne prøve meg på vottene dine! Tre lodd til meg! :)

sunpan sa...

Jag länkar, följer och gör allt jag kan..hoppas hoppas!! Grattis till alla hjärtan, du är värd allihop!!

Efwa - Medea sa...

Ljuvligt garnkit som jag jättegärna vill ha chansen att vinna. Jag länkar och följer så tre lotter till mig tack!

krakel sa...

Gissa hur gärna jag skulle vilja ha det här!?

Sanne sa...

Vill självklart vara med i en sån fin utlottning. Länkar från blogg och blir följare.

Unknown sa...

Åhh...jösses vad jag hoppas på en vinst! Så vackert!
Jag länkar även på min blogg :-)

Gerda-Thyra sa...

Åh... Berså-vantar!
Jag har själv målat bersåmönster på linnetyg och sytt både påspåse och tehuva av det, jag älskar det mönstret och vill absolut vara med och vinna mönster till vantarna!

Hedvig sa...

Oj vilken fin vinst! Självklart vill jag vara med och tävla. Har blivit följare och länkar från bloggen också...

Ha en bra dag!

Hanna sa...

Åh vilken härlig tävlign, och vilka vinster!
Skulle man bli mycket glad av att få vinna :)
Har länkat din blogg och blivit följare så 3 lotter blev mina :D

http://detsomhanderhosmig.blogspot.com/2011/01/tavling-hos-pyssel-och-knap.html

//Johanna

emmys stickning sa...

Vilka underbara vantar! Vill självklart vara med och tävla. Har länkat i bloggen. MvH Emmely

Saras pyssel sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Vantarna skulle passa bra till mitt berså-porslin! :-)
Jag har länkat från min blogg och blir följare via bloglovin.com och vill därför ha tre lotter!

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Jättefina vantar! Jag vill gärna delta i din utlottning och gör det med 2 lotter. Så i högra sidospalten på min blogg har jag länkat hit, och länken ligger uppe t.o.m. sista anmälningsdagen.

Häls. F

Anonym sa...

Vilken fin utlottning! Jag är ganska ny i bloggvärlden men brukar nästan dagligen titta in på din blogg, dels för att du gör väldigt fina saker och dels för att du är SÅ flitig med att uppdatera. Kul. Jag vill gärna vara med och har precis blivit en "följare". (Visste inte om att det fanns....)
Sarah

elisabet sa...

Oj vilka fina vantar
Jag är gärna med med en lott

Syserine sa...

Jag vill vara med! Första give away jag har sett med tillhörande påse, I like : ) Jag är nog tygpåsetokig.

4U2 sa...

3 lotter!
(tack vare Hedvig hittade jag hit och gillar det jag ser, så följare är lätt!)

Ylva sa...

Oj, så fina vinster!
De vill jag vinna!
Jag deltar med tre lotter.

Annas resa sa...

Klart att jag vill vara med och vinna detta fina kit!
Nu håller jag mina tummar!

klockarbarn sa...

Jag hoppas på en liten chans att vinna fina kitet.
klockarbarn(snabela)hotmail(punkt)com

tilda sa...

Klart att jag vill vinna!!!! Länkar från min blogg, så två lotter tack!

Rosenvante sa...

Självklart vill man vara med o försöka vinna detta fina vantkit.
Ligger nu som följare och länkar på min blogg.

Garbo sa...

Wow vilka fina vinster du har! Klart jag vill vara med och tävla med två lotter.. Skulle vara superkul att pyssla med denna vinst.. Hoppas du har en härlig dag! Hälsningar Ewa

Kattis sa...

Självklart vill jag oxå ha chansen :-)

Underbara vantar...

Länkar även i min blogg och blir en följare :-) Såå jippiieee 3 lotter till mig...

Anonym sa...

Underbart fina saker!
Jag vill också vara med förståss!
hälsningar Pernilla
pernillasnabelahasseopunktnet

lotta n sa...

Vilket enormt fint stick-kit du lottar ut,generöst av dig. Vantarna är jättefina och jag deltar gärna i tävlingen.
Vill gratulera dig till alla ravelry-hjärtan som du fått, du är väl värd dom.

Guro sa...

Det var da en utrolig flott gave!
Den vil jeg gjerne vinne. :)

Mimmi sa...

Toppen med utlottningar =) länkar blir följare och såklart kommentar till dig. Grattis till dina hjärtan på ravelry.

Så 3 härliga lotter så hoppas jag turen är på min sida.

Britt sa...

Jättefint mönster. Jag vill gärna vara med i din utlottning.
Britt

Knytt sa...

Hej!
Jag vill gärna ta chansen att vinna denna fantastiska vinst. Det krävs ju bara en vinstlott så.....
hälsningar
grettve@live.se

Emmas dagar sa...

Grattis till så många Ravelryhjärtan!
Jag vill vinna fantastiskt fint stickkit!!!
Jag länkar från min blogg också!

Fiff sa...

Jag vill gärna vara med:-) Väldigt snygga vantar. Jag har länkat!

Bettan sa...

jag vill vara med!!! JAg länkar, kommenterar och blir följare. Gud vad roligt!!
Kram sytanten

teresa sa...

Vilka alldeles underbara vantar!!! Jag vill jättegärna vara med o tävla.

Eva i Halmstad sa...

Så fina vantar och grattis till alla hjärta.
Hoppas på tur i din utlotning.
Eva

j´shörnan sa...

grattis och va kul med utlottning jag vill gärna vara me kram maria

Frk.Badegakk sa...

Dette var jo så spennende at jeg måååå være med!=D
Kanskje jeg og kan bli en habil vottestrikker?=D


Gøy gøy gøy!!!

Pockethexan sa...

Jag vill väldigt gärna vara med o tävla om det jättevackra kitet till en par vantar o jag har längtat efter att börja handarbeta igen o behöver något att komma igång med o det här vore verkligen helt perfekt!!!

Lägger en länk hos mig o blir en följare så 3 lotter för mig!

Kramis å så ses vi igen!/från Pockethexan själv
<;D

Maria sa...

Grattis till välförtjänta hjärtan på Ravelry. Jag påbörjade dessa vantar igår kväll i några restgarner. Naturligtvis vill jag sticka ett par "orginal-vantar". Har följt bloggen en tid men är nu en riktig följare så jag hoppas på tur med två lotter.
//Maria

Iréne JB sa...

Oj vilka fina vantar! Och vantar kan jag inte få för många av, så jag vill så klart vara med i utlottningen.

kråkspark sa...

Jag vill gärna vara med på utlottningen av mösterkitet!!
krakspark.blogspot.com

Hustvedts sa...

Så flotte votter i nyyyyyydelige farger! Jeg vil gjerne ta 1 lodd i utodningen din!

Hilsen Sybjørg

Den grå pimpernell sa...

juhu!! 2 lodd på meg!

Iryl sa...

Flott blogg - og et nydelig mønster på votter! Blir med - og tar 3 lodd :-)

Anonym sa...

Åååå, vad fina! Jag vill också vara med. :)
/Claudia
Claude_Preuss@hotmail.com

Alexandra sa...

Vilken fin blogg du har & fina vinster, de vill jag vara med & tävla om! Länkar på min blogg & lägger till mig som följare - den här bloggen vill jag läsa mer av =) Må gott!

Calla sa...

Jag har bloggat (http://callapalustris.blogspot.com/2011/01/fin-utlottning-hos-pyssel-och-knap.html) och jag följer nu din blogg. :) Så 3 lotter till mig med. :)

Anonym sa...

Klart att jag vill vinna så fint. :) Hoppas på tur i ditt lotteri.
Britten

Skogsflickan sa...

Åh en sån underbar vinst! Jag vill gärna vara med i utlottningen och jag tar tre lotter tack :D

Kram skogsflickan

Viffla sa...

Jag vill hemskt gärna snappa en lott! Åh vad fint!

sticksIDAn sa...

Åh, detta vill jag väldigt gärna vinna och tar därför raskt 3 lotter.

Ozas Pysselverkstad sa...

Vilka superfina vantar. Sådana vill jag gärna prova att göra. Jag är med i tävlingen. Om du tittar in hos mig så får du se om du vill vara med i min utlottning.

mary-ann sa...

tar 3 lotter tack...hade varit jätteroligt att sticka dina fina vantar :))

Maritas Maskor sa...

Är du tokig vilken fin utlottning!!
Klart jag vill vara med och ta chansen!
Jag länkar på min blogg och lägger till mig som följare!!

Camilla sa...

OJ!! Ja vill ja vill ja vill... ha chansen att vinna. Kommenterat - check, länkat - check, följa - ska försöka få till det.

ela sa...

Jag älskar att sticka vantar och tänk att få kombinera Stig Lindberg med vantar...... HURRA

elainesbild@yahoo.se

Rosas blog sa...

Helt underbara vantar. Satsar med en lott.
/Rosa

Rosas blog sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lillannen sa...

Ohhhh vilka vackra vantar, alldeles underbara. Såklart man vill vara med och "fightas".
lillannen@hotmail.com

Anonym sa...

Vill ju också vara med och tävla. .

sjante sa...

Det må jeg si var en flott give away:D
Hadde vært moro å vinne den ja;)
La meg som følger, så 2 lodd

Ha ei super uke

maja sa...

Jag vill gärna vara med och hoppas på vinst, jag länkar från min blogg och följer din blogg :) lycka till till mig!

Moan sa...

Jeg snublet over din blogg via Uformelt! Flott blogg, og flotte mønstre! Masse inspirasjon!
Og jeg blir gjerne med på ditt lotteri :-)
Linker til deg på min side.
3 lodd, altså.

Pixi sa...

Oj detta såg jag i sista minuten,tur var väl det ,du verkar ha en blogg i min smak så klart jag vill följa dej o lånlkar med bild,3lotter o hoppas på tur!! Väldigt fint kit du lottar ut!! =)

Pernilla R. sa...

Hej, jättefina vantar, påminner om ask blad. vill jättegärna vinna! har ingen egen blogg men vill gäran följa med på din blogg.
Mvh pernilla

Vform sa...

Hej!
Jo tack, vill jättegärna vara med och tävla!
Länkar också!
Kram V.

Anonym sa...

Fantastisk flotte vanter... og tilbehøret er enketlt og nydelg...

Mvh
Anne-Kristin
abrigt@broadpark.no

AnitaK sa...

Jeg vinner sjelden noe, men kan ikke la muligheten gå ifra meg. Digger de vottene altså!!!

jannelea sa...

Så flotte votter! Jeg vil gjerne ha et lodd!

MiA sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med på din fina utlottning :)

mia@vickevira.se

Lene`s Hobbyblogg sa...

Hei, da har jeg lenket bloggen din i min blogg: http://lenesinblogg.blogspot.com/
Kjempeflott blogg du har.

Lene`s Hobbyblogg sa...

Oi, der ble bloggadressen min feil, det riktige er:
http://lenesinhobbyblogg.blogspot.com

the_door_to_me sa...

Vill gärna vinna ditt härliga paket!

Mvh
Lena

the_door_to_me@hotmail.com

Annika Daun sa...

Jag är gärna med i din utlottning. Superfina priser! Hej, jag följer din blogg på Bloglovin och jag har länkat till din blogg i min egen blogg. Mvh Annika

aine_gabulfota@hotmail.com

Eva Andersson sa...

superfina vantar!! jag vill också vara ned på utlottningen!
Eva Andersson

Anonym sa...

Ett mönster som väcker barndomsminnen. Jag vill gärna ha en lott!/KataM
kata.moll(at)gmail.com

Anonym sa...

Stenhård konkurrens... men självklart vill jag vara med i din utlottning. Jag länkar och anmäler mig som följare. 3 lotter för mig =)
Nu ska jag kika vidare här på din fina blogg!

Lilla Si sa...

Kniper ihop ögonen och håller tummar och tår! *hoppas hoppas*

Jag har länkat och är så klart följare, 3 lotter. woho!

docksjo sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av så fint vant paket
Jag kkommer att följa dig och länkar givetvis också från mig

Ulla sa...

Hej, jag vill gärna vinna det fina stickpaketet. Jag är en följare.

Hej från Ulla
ulla@einvall.se

Anna sa...

hej och grattis, jag vill gärna vara med och jag länkar.

Stina sa...

oj vad många som vill vinna mönstret! men jag kan inte låta bli att testa lyckan ändå för jag skulle dö en smula om jag vann. jag skulle sticka ett par till en kompis som älskar porslin och som skulle behöva lite uppmuntran i form av en fin present.

jag följer din blogg sedan ett tag tillbaka och bloggar om tävlingen här: www.stinaberggren.blogspot.com

Knitarina sa...

Det här går ju inte att motstå! Hoppas, hoppas, hoppas att just jag blir den lyckliga vinnaren. Länkar från bloggen för extra chans.

Inga-Lill sa...

Vilket underbart garnkit. Jag vill gärna vara med :-) famwarnil@hotmail.com

Lissan sa...

Hej !
Ohh, så fina vantar ! Jag vill gärna vara med och länkar i min blogg.

Baddie sa...

Gratulerer med 500 hjerter, et av dem er fra meg :-) Ønsker det en fortsatt fin uke. La meg til som følger også.

Zandra sa...

Wow! Snygga ting o tang! Jag deltar gärna med en lott

Sarah sa...

Man lär så länge man lever:)
sarah_oscarsson@hotmail.com

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Jag är gärna med! En lott till mig tack :)

Elin sa...

Vilka UNDERBARA vantar! Vill vinna det här fantastiska paketet! Min mejl: loopen90@hotmail.com

Skön blogg! /Elin

Anonym sa...

Klart jag vill vinna har aldrig testat att sticka vantar men vinner jag så ska jag ge mig på det minsann...
Länkar från min blogg och börjar naturligtvis att följa denna fina blogg!!
Kramizar från norr!!

LadyNight sa...

Spännande! Självklart vill även jag vara med och tävla om så fina vinster :) Har länkat med bild från sidomenyn på min blogg (under "Tävlingar").

/LadyNight
http://pysselstund.blogspot.com/

Annika sa...

Åh, så fint.
Tänk om jag kunde ha sån tur. Kanske, jag har ju en lott.
Tack för din blogg, den är bra!!

Annika sa...

Åh, så fint.
Tänk om jag kunde ha sån tur. Kanske, jag har ju en lott.
Tack för din blogg, den är bra!!

Maria L sa...

Håller tummarna för att det kan bli jag som har tur att vinna de fantastiska vantarna! Härlig blogg!

Mvh Maria L

( maijjus@hotmail.com )

Krickelina sa...

Ja jag vill vara med. Älskar mönstret, både från dig och på porslinet. Har vantarna på tur i min to-do list, skulle vara roligt att vinna direkt från källan!

Veronica sa...

Vilka jättefina vinster. Jag måste vara med =) Jag länkar från min blogg också

Anonym sa...

Snygga vantar! Vore roligt med ett kit.
/Paula
paula.jakobsson (a) gmail.com

Erica Bessant sa...

Klart man vill vara med! Följer dig nu. så 2 lotter =o)

Loppans pyssel sa...

Hej! Jag vill vara med i tävlingen. Länkade till inlägget via min blogg. Ska anmäla mig till att följa din blogg också! Det blir 3 lotter då.

Superfina vantar!

/Johanna

Monika sa...

Väldigt fina vantar. Dem skulle jag gärna vilja göra. Lånar en lott. Ha det fint! från Monika med mail empty_heart@live.se

ull och betong sa...

Hejsan!
Jag vill också gärna vara med och tävla om detta fina kit. Jag har länkat på min blogg!
Mvh Anette

Anonym sa...

Väldigt fina vantar. Dem skulle jag gärna vilja göra. Följare blev jag nu och länkat har jag gjort från min sida.= 3 lotter.
http://sinikkas-stickning.bloggplatsen.se/

Sinikka mail: kons@telia.com

Anonym sa...

låter ju helt underbart! själv klart vill man vara med! du gör otroligt fina grejer!
mishu_ONE@hotmail.com

Mikaela sa...

Vad mysigt fin den väskan såg ut att vara <3

Madeleine sa...

Tjoho! Jag vill vara med :D
Tre lotter till mig tack! Länkar från min blogg, och ska bli följare så fort Blogger slutar krångla med mig. :)

LivM sa...

Det var en fantastisk pakke du har laget til. Den ønsker jeg virkelig å vinne. To lodd på meg, og så krysser jeg fingre og tær !!!

Kate sa...

Så koselig gjort av deg, jeg skulle gjerne ville vinne et sånt kit. Vottene var kjempeflotte.

Annika sa...

Och här kommer kommentar 139! :-)

Det klart att man vill vara med i utlottningen av garn till dessa läckra vantar!

//Annika

Anonym sa...

Härliga vantar! Tar chansen o försöker vinna :)
//Kicki



kicki.ternstrom@hotmail.com

Maria i Falkenberg sa...

Grattis! Vilka underbara vantar. Vinner gärna. Ska försöka länka till min blogg. Är så urdålig på sådant.

Judith sa...

Gratulerer:-)

marie sa...

Dette vil jeg gjerne være med på. Nydelig vottemønster.

Catharina sa...

Jag vill vara med och tävla om dessa fantastiska vantar!! Jag länkar även till min blogg= 2 lotter
Ha en trevlig kväll
Catharina

BiZen sa...

Vilken drömvinst!
Vill vara med och tävla!
Ha det gott! //BiZen

Epletreet sa...

Wow, de vottene var kjempefine.
Jeg tar et lodd og håper på gevinst:)

Anonym sa...

Toppen snyggt hoppas
lenamarie57@hotmail.com

Nanna sa...

Jag vill gärna vara med!

Matilda sa...

Jaag vill vara med!

Sisters in Yarn sa...

Dessa vantar ser ju superfina ut. Jag vill ta chansen. Länkar från bloggen också.

Gudrun

Ing-Marie i Säter sa...

I sista momangen blir jag med i tävlingen. Vad läckert det blev med det mönstret.

Trulsa sa...

Jag vill vara med

trulsamin@hotmail.se

Caroline sa...

Jag blir följare och kommenterar så två lotter till mig =) Fint pris! /Caroline

anna L sa...

Vill gärna vara med och blir följare så 2 lotter till lilla mig

hillevianna@hotmail.com

E-B sa...

många som tävlar, men hoppas ändå...
har länkat

Natalia sa...

Vilka fina priser! Jag deltar med en lott.
Mvh
Natalia
natalia150@hotmail.com

Skarvtjärns Greta sa...

Vore toppen att vinna. Vilka fina vinster. Du finns nu med bland bloggar jag följer. Toppenblogg

Ingrid sa...

Har nyligen börjat läsa stickbloggar och blir sååå inspirerad. Fantasiskt fina vantar i mina favoritfärger. Vill gärna vara med på utlottningen. Får delta med 1 lott då jag själv inte har någon blogg. Det var kul att hitta till din fina blogg och grattis till Ravelryhjärtana, dem är du verkligen värd.

Anonym sa...

Räkna mig i,var god.

Danijela

pprincipeta@yahoo.com

Marias garnhändelser sa...

Det vore jätteroligt att vinna dit fina kit!

Birgitta sa...

Jättefin blogg du har.
Klart jag gör ett försök att vinna dett fina kit. Jag tar 3 lotter för att höja vinstchansen. Jag har blivit följare och så länkar jag.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

malte sa...

Hej! Alltid lika roligt att hitta en ny blogg som är så fin! Vill gärna vara med i utlottningen! Min e-post: catarina_wilke@bredband.net


Hej! // Catarina

Amygdahlia Dreams sa...

Från en exil norska i Sverige! Vill SÅ gärna vara med i din lotteritävling!
Superhärliga foton också!
Hils mitt Norge!

Elinor sa...

Åh, det vore ju fantastiskt att vinna det här fina kitet, Stig Lindberg tokig so man är. Men det verkar det vara flera som är ser jag :) tack för en fin blogg! 3 lotter för mig, länkar och blir följare.

Sanna sa...

Här gäller det att hålla tummarna så hårt det bara går för detta kitet vill jag sååå gärna vinna. Länkar inne hos mig.

Kram

Jessica sa...

Jag vill också vara med, två lotter =)
Mvh Jessica

Ellinor Werner sa...

Vill gärna vinna detta fina kit. Tar 3 lotter. Länkar från min blogg www.stansatochparlat.blogg.se har blivit följare.

Mvh Ellen

Lilli sa...

Oh, en sån fin utlottning!! Vill gärna vara med i din utlottning och ber om 3 lotter, även om jag är sent ute :) Vill gärna fortsätta att följa din fina blogg. Dina vinterbilder skulle nästan kunna vara här hos mig i Bohuslän. Ha en trevlig helg!

Elisabeth sa...

Så vackra - alla dina andra stickerier också förrästen! Jag hoppas påse och garn kommer flytta hem till mig, har även länkat från min blogg!

Anonym sa...

Vilka fina vantar och med stick påse till, Skulle bli glad om jag vann, fin blogg.Jag har tyvärr ingen blogg.
lenaolausson301@hotmail.com

Anonym sa...

Vilka härliga vantar.Vill gärna delta i lotteriet.Lilian

Holgis sa...

Oh, vilka härliga vantar. Gillar skarpt porslinet som ser liknande ut. Skulle hoppa av glädje o sätta stickorna i garnet med en gång om jag vann! =)
Länkar i min blogg.
/Sara
www.holgispysslar.blogspot.com

Emilia sa...

Vill vara med och hoppas på lägga vantarna på...vantarna. Denna filuren hoppas på turen =) iceblueeyes_85@hotmail.com

Lisa Kindberg sa...

Hej! Jag deltar också i lotteriet. Är nyligen frälst i denna pysselvärld :)

Thora sa...

Jaaa jeg vil veldig gjerne være med, elsker å strikke. Jeg vil også følge din blogg, den var super fin. Ha en fin helg. Klem fra Thora.Walle@gmail.com

Sjömans-Elin sa...

Jag gör ett försök och slänger in en lott. Jag gillar verkligen mönstret och den som nu vinner lotteriet är en mocklis! :)

Johanna sa...

Hoppar in i sista stund och tar två lotter (är följare sedan länge). :-)

Sjömans-Elin sa...

Där sa Johanna något! Följare är jag ju sedan ett år :) Två lotter till mig! :)

violykke sa...

jeg er med på 2 lodder ♥