24 januari 2011

Vinterpromenad på Hove

Vad roligt att så många vill vara med på min utlottning. Jag sitter här och helt rörd av era gulliga kommentarer! Tack!!

Igår var jag och sambon ute på promenad i den härliga solen på Hove. Hove är ett naturområde här på ön vi bor på. Det är fantastiskt vacker natur och jättefina promenadvägar. Igår var det +1 grad och solen värmde gott på näsan.



Sambon har hittat bästa platsen!


Klart vintervatten


En obloggad mössa:
Turn a square av Jared Flood i Noro Silk Garden



Kontraster! Sol, hav och snö!


En frusen jättegryta


Jag, en soldyrkare i min Vaffel lue från Pickles.
Stickad i Araucania Aysen (gåva från min hemlis7, Tvärslå).

Knotiga träd

Kvällen avslutades med en fisksoppa.
Jag älskar Norge!

11 kommentarer:

Helena sa...

Vad fina ni är i era mössor, och vacker natur. Mössor är roliga att göra, går ju så fort.

Anonym sa...

Så utrolig mange flotte vinterbilder!! Virkelig vakkert!

Unknown sa...

Så utrolig fine bilder!

Saras pyssel sa...

Åh, så mysigt det ser ut! Och fisksoppan ser ut gudomlig!

Frk.Badegakk sa...

Herlige bilder! Ser ut som dere hadde en flott tur! Og du, den fiskesuppa så utrolig god ut!!!!!!!! =D

Sanne sa...

Vackra bilder, både natur och mat! Soppan ser verkligen god ut...

Mia stickar sa...

Vackra bilder och vacker mössbärare! Blir riktigt avundsjuk, här är allt bara vitt vitt vitt så långt ögat kan se!

Anonym sa...

Vilka härliga bilder! Fisksoppan ser smarrig ut =)

Pysselfarmor sa...

hittade fram till dig på krokiga vägar och tackar så innerligt för det vackra mönstret till Berceau-vantarna! Helt fantastiska!

4U2 sa...

Vackra bilder. Ibland har vi haft en fisksoppa (med bl.a torsk, gravad lax och räkor) som fredagsmiddag. Så gott.

Thora sa...

Hei, jeg fant din blogg tilfeldigvis, er med på din give away fordi jeg elsker å strikke. Har også spurt ett spm ang oppskriftene på noen panne bånd jeg fant hos deg. Så ser jeg bilder fra Hove, kjempe gøy. Jeg bor i arendal, på stinta :-)) mvh Thora.Walle@gmail.com