11 november 2013

Vinnarna är...

Nu är den härliga födelsedagen över och jag har dragit vinnarna i min utlottning! Vad kul att så många ville vara med och tack för alla fina ord! Jag gjorde helt enkelt som sig bör. Jag använde en Random Generator och fick fram tre vinnare! 

Först ut är....tam ta tam!




Grattis Vuxenmamman!! Du har inte skrivit något om garn och färg men hör av dig så ska plocka ihop ett litet kit.

Jag har även dragit två vinnare som vinner en digital kopia. Först drog jag...ta tam:






Tredje vinnaren till den digital kopia är, tam ta tam:




Grattis alla tre! Mias Ravelry-id har jag så ditt kommer direkt men Sippan86, var snäll och hör av dig med ditt så skickar jag det så fort som möjligt! 

Ha en härlig kväll!



6 kommentarer:

miastick sa...

Hurra!!! Tack snälla Maria! Ses snart :)

Sippan86 sa...

Åh Jippi! Tack så jättemycket! Vad glad jag blev :D Skriver till dig på ravelry ;)Sen blir det till att gräva bland garnerna, kanske MÅSTE jag gå till garnaffären.. hemska tanke!? ;)

by Caloweena sa...

Grattis i efterskott Maria! Har följt dina inlägg på instagram, så jag anar att du hade en riktigt bra dag! Kram

Anonym sa...

Åh- tack!!! Jag vet knappt vad jag ska säga. har aldrig vunnit ngt! Så spännande. Skriver till dig på raverly!

KRAM och än en gång tack!

Anonym sa...

Åh- tack!!! Jag vet knappt vad jag ska säga. har aldrig vunnit ngt! Så spännande. Skriver till dig på raverly!

KRAM och än en gång tack!

Junitjej sa...

Grattis till vinnarna!