19 februari 2014

Jag borde skämmas!

Det här med att driva en blogg har fallit lite i glömska den senaste månaden. Det är inte så att jag inte har något att skriva om och det är inte så att det inte är roligt. Jag är bara så dålig på det. Min kanal just nu är Instagram. Det är enkelt. Det går fort. Det är lättillgängligt. Men ibland saknar jag bara att blogga och att skriva. Men jag ska försöka hitta tillbaks till det igen.

Snart!

Ha det så bra alla fantastiska bloggläsare och om ni har ett instagramkonto så hittar ni mig där under mariaolssonknits!

2 kommentarer:

KatLinn sa...

Du skriver och publicerar fina mönster istället, inte illa alls!

Otaliga projekt sa...

Känn absolut ingen press, men lite saknar jag dina inlägg....
Men vi ses ju i Vrigstad och då får jag nog se lite finfina skapelser.
So long,
Sarah.