25 februari 2014

Med pinner




Jag hade förra veckan möjlighet att vara intervjuobjektet i senaste avsnittet av Pinneguri's podcast Med Pinner! Man kan säga att Med Pinner är som Värvet för stickare ungefär.

Pinneguri, eller Ann som hon egentligen heter, är en strålande intervjuare och hon lyckades dra ur mig både det ena och det andra avslöjandet men det mesta klipptes bort ;).

Det var jättekul att träffa henne och jag var nästan lite starstrucked!

Ni hittar avsnittet här!

Nu är det bara tre dagar kvar till en härlig stickhelg i Vrigstad med underbara stickerskor!

Ha det så bra!

Maria

4 kommentarer:

Monstermønster sa...

Veldig moro å høre samtalen mellom dere! Spent på designene som kommer etterhvert.

AnnaF sa...

Det var ett underbart program och det märktes att hon fick dig att vara avslappnad i samtalet. Härligt att höra dig igen :)
Vi syns i Vrigstad!

KatLinn sa...

Det var så roligt att lyssna på dig!
Trodde först att du skulle prata norska, valde ett lugnt tillfälle att lyssna på programmet så jag kunde fokusera på språket och faktiskt förstå (det är inte lika lätt för mig som för svenskar att förstå norska), först kände jag mig smart och tänkte "åh, jag förstår ju allt", sen insåg jag ju att du pratade svenska...
Hoppas du börjar med egen pod nån gång igen, vore roligt att höra dig oftare.

Ha en fantastisk stickhelg!

Metta sa...

Har just lyssnat på podcasten och det var verkligen ett mycket bra avsnitt och roligt att höra dig igen.
Det kommer att bli en fantastisk stickhelg i Vrigstad, men tyvärr kan jag inte komma med. Hade varit trevligt att träffas igen, men det kanske blir något annat tillfälle.
Ha en jättefin stickhelg! Kram