27 mars 2014

Den stora garnhelgen

Bild från Pinneguri/Ann Myhre
Förra helgen var den stora garnhelgen på Frilagret i Göteborg. Jag hade den stora äran att hålla i en av föreläsningarna. Min handlade om stickning och matematik. Jag är ju inte riktigt van vid att hålla i föreläsningar så jag var nervös som bare den och rusade mig igenom och pratade dubbelt så snabbt och vips var det över. Men det kändes som att alla hängde med ändå och det kom flera bra frågor efteråt. Det var riktigt kul!

Som alltid på sådana här tillställningar så får man chansen att hälsa på fantastiska människor! Vissa ger sig till känna och andra inte :). Det är svårt det där med nicknames....

Bild från Pinneguri/Ann Myhre
På söndagen hade vi mysfika i Magasinet hos Petra. Ann/Pinneguri som var på besök från Oslo var också med och det blev en härlig eftermiddag med de bästa!

Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi åker till Australien. Jag har resfeber som bara den och tusen saker att göra. Men det skönaste är ändå att jag jobbade sista dagen på jobbet idag. När jag kommer hem från semestern så väntar nytt jobb och nya utmaningar.

Ha en fin helg!

1 kommentar:

Emmas dagar sa...

Jag hade velat höra dig berätta. Du var säkert toppen!
Ni får ha en riktigt skön semester!
Kram!